reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Budzelová

Katarína Budzelová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

3 v 1 - manželka, matka, učiteľka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

hold prváckym pani učiteľkám - spomienka na Gitku

Katarína Budzelová

hold prváckym pani učiteľkám - spomienka na Gitku

Keď som nastupovala do základnej školy ako učiteľka, práve moja dcéra išla do prvého ročníka. Takže sme mali dupľované zážitky zo školy. Ako prváčka bola samozrejme vždy skôr doma ako ja a aj úlohy si robila sama. Ale keď som zistila, že tie "čiarky" predsa len neboli také rovné, ako by mali byť, tak som urobila zmenu. Robili sme úlohy spolu, keď som prišla zo školy aj ja. Úlohy nám išli doslova od ruky. Dcéra bola šikovná. Moje prekvapenie nastalo, keď sme robili úlohu z matematiky.

  • 19. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 601x
  • 0
spomienky

Katarína Budzelová

spomienky

Poznáte ten pocit, keď sa na niečo veľmi tešíte, ale naozaj veľmi a potom zistíte, že nič z toho nebude? Včera som išla s dcérou od autobusu (má 18 rokov) a takmer sa mi podarilo stúpiť na malé mačiatko, ktoré sa na chodníku triaslo od zimy. Dcéra hneď, aby sme si ho zobrali, ale ja mačky naozaj nemusím, tak som to rezolútne zamietla. Ale pri tom prekáraní sme si spomenuli na príhodu, ktorá sa stala, keď mala asi sedem rokov. Vtedy sme ešte bývali u svokry v rodinnom dome.

  • 6. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 472x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu